LanParty LanParty 2018| 24 25 Februarie| 3 Martie REGULAMENT CONTACT INSCRIE-TE
Esti pregatit sa castrigi?
Inaite sa te inscrii la oricare dintre competitii nu uita sa consulti regulamentul dupa care se vor desfasura fiecare joc.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Formatul echipelor este 5 vs 5 (Team Play, 5 jucători în fiecare echipă). Rundele vor fi în număr de 30 (15 runde la Terro și 15 runde la Counter-Terro).
  2. Condițiia de victorie este prima echipă care câștigă 16 runde.
  3. în caz de remiză (15-15) vor fi 6 runde suplimentare, 3 runde Terro si 3 runde Counter-Terro, repetându-se procesul până nu mai este remiză.
  4. Timpul unei runde este de 2 minute.
  5. Membrii unei echipe pot comunica între ei oricând, full ghost talking este acceptat.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. Boosting (accesarea zonelor din hartă prin ”pășirea” pe alți jucători) este permis atâta timp cât nu reprezintă un exploit (ex. Din unchiul respectiv se poate vedea prin pereți).
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Modul de joc 5vs 5 tournament draft double elimination, cu finala best of 3.
  2. Fiecare echipă va fi formată din 5 jucatori.
  3. Fiecare echipă va avea un căpitan care va fi legătura dintre echipă si organizatori.
  4. Fiecare echipa are dreptul la maxim 10 minute de pauza în timpul jocului, cu excepția problemelor tehnice.
  5. în cazul în care un jucător întârzie, echipa are voie sa amâne jocul pentru maxim 10 minute.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. în cazul în care nu este toată echipa aceasta va pierde prin forfeit, ne fiind permise meciurile în handicap numeric( ex. 4v5, 3v5 etc.)
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și primilor 2 studenți de la altă facultate.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Fiecare jucător va avea ocazia să se joace cu fiecare dintre ceilalți jucători.
  2. Rundele vor fi numai de tipul 1v1.
  3. La sfârșitul unei runde, câștigătorul va primi un punct. Acest lucru va fi constatat de către un voluntar.
  4. Ordinea jucătorilor în clasament va fi invers proporțională cu numărul de puncte acumulate.
  5. în caz de egalitate în clasament, se va relua sistemul cu punctele numai pentru jucătorii în cauză.
  6. Pauzele nu sunt permise în timpul unei runde.
  7. în caz de dificultăți tehnice neașteptate, jucătorii pot cere refacerea rundei.
  8. Orice tentativă de fraudă va duce la descalificarea imediată a jucătorului/jucătorilor.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Formatul echipelor este 5 vs 5 ( 5 jucători de echipă).
  2. Modul de joc este captains mode.
  3. Fiecare echipă va avea un căpitan care va fi legătura dintre echipă si organizatori.
  4. Formatul este double elimination.
  5. în cazul în care un jucător întârzie, echipa are voie sa amâne jocul pentru maxim 10 minute.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. Se permite comunicarea între membrii unei echipe.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Modul de joc va fi pe sistem de grupe. (3 pct victoria, 1 pct egal, 0 pct infrangerea)
  2. In functie de numarul de participanti, primii 2 sau 3 din fiecare grupa vor trece mai departe.
  3. In a doua etapa a competitiei, se va juca in sistem ladder de tip eliminatoriu. In fiecare etapa in afara de cea finala, se va juca best of 3 iar finala best of 5
  4. Se va juca cu repriza de 6 minute la dificultate legendary cu game speed normal și match conditions random.
  5. în cazul în care un jucător întârzie, echipa are voie sa amâne jocul pentru maxim 10 minute.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. îSe va juca cu Injuries on, offsides on, bookings on, handball off, iar controller : defending: tactical defending.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Se va juca 1v1 pe mapa Joust.
  2. 4 banuri de fiecare la începutul meciului în chat.
  3. Selectarea unui campion banat duce la pierderea meciunui prin forfeit.
  4. Fiecare jucător va juca ce ceilalți primind 1 punct pentru victorie, la sfârșit primi 4 for intra în semifinale.
  5. Semifinalele și finala se vor juca best of 3.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Modul de joc va fi ARAM blind pick cu banuri din lobby în chat.
  2. 3 banuri de fiecare jucător în modul următor, fiecare va scrie pe chat câte un campion pe care vrea sa îl baneze pe rând.
  3. în champion select este interzisă selectarea campionilor banați, acest lucru duce la eliminare.
  4. Se va juca până la 100 de minioni sau primul turn sau first bood.
  5. Se permite maxim 10 minute de pauză în timpul unui meci.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. Se poate întârzia maxim 10 minute.
Regulament de ordine interioara:
  1. Jucătorii își pot aduce perifericele proprii (Controller/Tastatură/Mouse).
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a 2 studenți de echipă din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Modul de joc 5vs 5 tournament draft double elimination, cu finala best of 3.
  2. Fiecare echipă va fi formată din 5 jucatori.
  3. Fiecare echipă va avea un căpitan care va fi legătura dintre echipă si organizatori.
  4. Fiecare echipa are dreptul la maxim 10 minute de pauza în timpul jocului, cu excepția problemelor tehnice.
  5. în cazul în care un jucător întârzie, echipa are voie sa amâne jocul pentru maxim 10 minute.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
  7. în cazul în care nu este toată echipa aceasta va pierde prin forfeit, ne fiind permise meciurile în handicat numeric( ex. 4v5, 3v5 etc.)
Regulament de ordine interioara:
  1. Modul de joc va fi pe sistem de grupe.
  2. Accesul este permis studenților de la Facultatea de Informatică Iași și a primilor 2 studenți din afara facultății.
  3. Accesul în sală se va face pe bază de bilet.
  4. Studenții Facultății de Informatică Iași vor avea asupra lor carnetul de student.
  5. Jucătorii vor avea grijă de echipamentul utilizat.
  6. Jucătorii vor păstra un limbaj corespunzător, indiferent de tensiunea situației.
  7. Pentru orice problemă sau nelămurire, apelați la organizatori.
  8. Deconectarea intenționată a unui calculator în timpul meciului atrage după sine pierderea meciului prin forfeit.
Modul de desfășurare a competiției
  1. Modul de joc va fi pe sistem de grupe.
  2. Toate meciurile vor fi best of 3 cu excepția finalei care a fi best of 5.
  3. Prima semifinala se va disputa intre locul 1 din grupa A si locul 2 din grupa B, iar a 2-a semifinala se va disputa intre locul 1 din grupa B si locul 2 din grupa A, finala jucandu-se intre castigatorii semifinalelor.
  4. Se permite maxim 10 minute de pauză între 2 runde
  5. Se poate întârzia maxim 10 minute.
  6. Warm up 5 minute înainte de începerea propriu-zisă a competiției.
Coordonator: Tinca Ketano-Leonard
Email: [email protected]
Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni (ASII) este reprezentata de un grup de persoane determinate, creative si dinamice, ce au in comun pasiunea pentru Informatica si impartasesc un set de teluri si valori. Activitatile organizate in cadrul asociatiei se adreseaza studentilor si profesorilor Facultatii de Informatica Iasi, dar si comunitatii IT din Romania, dorind sa promoveze proactivitatea, dezvoltarea personala si sociala.


ASII 2018